Se pare că acesta a testat vigilența celor ce organizează concursuri pe diverse rețele de socializare.
Deseori, concursurile de pe rețelele de socializare, precum Facebook sau Twitter sunt folosite pentru marketing, existând foarte multe concursuri organizate în jurul unui eveniment sau produs. Oricare dintre noi se poate înscrie și câștiga premiile puse la bătaie. Însă, un bărbat a vrut să arate cât de vulnerabile sunt, creând pe Twitter un bot, care se înscria automat la toate concursurile posibile.
Se pare că acesta nu a fost descoperit nici până în prezent. Bot-ul a participat la aproximativ 165.000 de concursuri în decursul a 9 luni, canstigand 1000 dintre acestea. Bărbatul din spatele bot-ului, Hunter Scott, a realizat un script Python pentru acest proiect. Bot-ul s-a logat la Twitter, a urmărit câteva dintre conturi și a retrimis mesaje pentru a putea participa la concursurile disponibile.
Într-o postare pe Quartz, Hunter dezvăluia faptul că marea problemă cu bot-ul a fost abaterea regulamentului Twitter în ceea ce privește follow-urile și retweet-u. Regulile impuse nu sunt atât de clare, așa că a trebuit să își dea seama prin mai multe încercări.
Cât despre premii, majoritatea sunt lucruri inutile, fie produse digitale. Fotografia de mai sus, postată de Scott, arată premiile câștigate de acesta.
Premium cel mai valoros câștigat de Hunter nu a fost revendicat de acesta, datorită faptului că cei de la New York Fashion Week ofereau victorioșilor o plimbare cu limuzina la show, asta în situația în care câștigătorul trăia într-un stat din apropierea New York-ului, plus 500 de dolari pentru câștigător și pentru persoană ce îl acompania.